Re: cat instructions | wrapper foo

Hallo,

Op 12-07-2020 om 07:41 schreef Geert Stappers:
> ... Foo klaagt dat er geen  standaard in  is.
>

> Ik ben nu opzoek naar een "wrapper" die  foo het idee geeft dat
> dat er wel standaard in is.  Dit zou dan werken:
>
>    cat instructions | wrapper foo
>
> Wat is de echte naam van de wrapper?

Er is natuurlijk wel een stdin, maar dat is in dit geval geen
interactieve tty maar een pipe.
Je bent op zoek naar een manier om `foo` te laten denken dat stdin een
tty is.
Een manier die ik vond is de applicatie `empty`
(http://empty.sourceforge.net/).
Of misschien heb je wat aan dit antwoord op stackoverflow:
https://stackoverflow.com/questions/32910661/pretend-to-be-a-tty-in-bash-for-any-command

Groet,
Arjen