Re: Debconf vraagje

On Fri, Aug 28, 2020 at 10:08:56AM +0200, Paul van der Vlis wrote:

> Ik draai zelf een Jitsi server. Op een gegeven moment loop je inderdaad
> tegen limieten aan die te maken hebben met bandbreedte, CPU, RAM.

> Inderdaad, dat zag ik.

> Het valt me op dat er niet staat hoe die organisator te bereiken is.
> Uiteraard is dat wel uit te vinden, maar toch.

> Wat is een shoutout?

Daar is het nu te laat voor, maar je kon (tot ongeveer 8 minuten voor je die
mail gestuurd hebt) een kort videoberichtje sturen dat dan in tussen twee talks
at random uitgezonden kon worden.

--
To the thief who stole my anti-depressants: I hope you're happy

  -- seen somewhere on the Internet on a photo of a billboard