Re: Debconf vraagje

Het blijkt dat je op de voorpagina moet zijn en "watch the stream"
drukken. Je krijgt dan echter alleen een stream die je kunt bekijken.

Jitsi is blijkbaar alleen voor sprekers en "active participants". Die
krijgen een Jitsi link, maar hoe je een "active participant" kunt worden
is onduidelijk. Blijkbaar moet je gaan vragen bij het debconf team of de
spreker. Erg doorzichtig vind ik het nu niet direct...

Uiteraard lopen ze kans op veel meer mensen die willen meedoen dan
verwacht. En is dit nogal ad-hoc georganiseerd.