fileshare

Ik heb ergens drie computers met Debian Mate uitstaan en ik wil een
simpele fileshare. Er zitten twee laptops bij en als ik NFS gebruik
en men gaat naar een andere locatie zonder te unmounten dan is het
hommeles. Zelfde geldt voor sshfs. Samba is vergeleken bij de eerste
twee vreselijk traag (geen idee waarom, zal wel een fout mijnerzijds
zijn) en webdav is de gebruikelijke ellende met lighttpd waar bugs in
zitten.

Hoe lossen jullie zoiets op? Het is allemaal Debian Buster, waarvan de
fileserver een oude Iomega is met niet al teveel resources.

R.

--
richard lucassen
https://contact.xaq.nl/