FF 76

Hoi,

Bij het "voor op lopen"  ("vooroplopen"?)  met FireFox 76 uit unstable
kom wat ik zaken die ik met jullie wil delen[1].

Alvast dit
<screenshot>
$ sudo apt --fix-broken install
Pakketlijsten worden ingelezen... Klaar
Boom van vereisten wordt opgebouwd
De statusinformatie wordt gelezen... Klaar
Vereisten worden gecorrigeerd... Klaar
De volgende pakketten zullen VERWIJDERD worden:
  firefox
0 opgewaardeerd, 0 nieuw geïnstalleerd, 1 te verwijderen en 36 niet opgewaardeerd.
Na deze bewerking zal er 196 MB schijfruimte vrijkomen.
Wilt u doorgaan? [J/n]
</screenshot>

In een volgd bericht wat er aan vooraf ging
en welke (lompe?) reparatie ik heb uitgevoerd.

Tot later.

[1] kennis delen  is kennis vermeningvuldigen
--
Wanneer heb jij voor het laatst iets voor het eerst gedaan?