Re: afstandsbediending TV, maar dan anders

Hoi,

Ik heb laatst zoiets gedaan, maar dan met altijd dezelfde webpagina op een raspberry met raspbian.

Auto-login aanzetten tijdens de install, dan:
bestandje maken, genaamd: ~/.config/autostart/autoChromium.desktop

met deze inhoud:

[Desktop Entry]
Type=Application
Exec=/usr/bin/chromium-browser --incognito --kiosk  --noerrdialogs --disable-session-crashed-bubble --disable-infobars --kiosk http://www.website.com
Hidden=false
X-GNOME-Autostart-enabled=true
Name[en_US]=AutoChromium
Name=AutoChromium
Comment=Start Chromium when GNOME starts

Maar ik begrijp dat jij telkens een andere site wil laten zien. Daar heb ik geen intructies voor liggen. :-)

MJ