Re: Markdown editor die kan doorstrepen

Het wordt een technische discussie maar is een flatpak ook OK?
Indien je flatpak bij GNOME en dus Debian kan rekenen dan kun je van hieruit marker of marktext of QownNotes  installeren.

Groeten

Koen Wybo

P.S. Dat kan een mooie discussie worden: het statuut van flatpaksoftware binnen Debian. Ben eigenlijk wel nieuwsgierig hoe mensen op deze mailinglijst hier tegenover staan.