Verkeerde tijd ondanks NTP

Hoi,

Ik zie regelmatig servers met NTP die een helemaal verkeerde tijd geven,
dus niet paar seconden maar meer dan een uur.

Gisteren had ik het ook weer, een mailserver met Debian9 stond 1 uur en
7 minuten fout.  Na een "apt install --reinstall ntp" is de tijd dan
weer goed.

Iemand een idee wat dat is?

Ik kom er meestal achter tijdens een storing, waarbij ik dan andere
dingen aan mijn hoofd heb. Dan zie ik dat de logs een verkeerde tijd geven.