Re: Met welke pdf-lezer worden pdf's geopend?

Ik had mijn reactie eerst per abuis alleen naar Paul gestuurd, daarna dus
ook nog maar eens naar de lijst. Maar Paul's reactie was toen ook alleen
aan mij gericht, daarom citeer ik hem nog even.

Paul schreef:

> Jawel, in de filemanager. Raar maar waar. Probeer maar.
>
> Als ik een PDF als bijlage krijg in Thunderbird en ik ga die openen, dan
> wordt het programma gebruikt wat ik in de filemanager heb ingesteld
> (tenzij ik iets anders heb ingesteld in Thunderbird).
>
> Zelfde bij Firefox als ik de interne PDF-reader uitzet.

Het wordt steeds vreemder. Bij Thunderbird of Firefox staat er helemaal
geen filemanager open. En ik heb verscheidene filemanagers. Welke wordt
dan gevolgd.
Bedoel je misschien windowmanager? Ik heb Openbox, maar nergens staat
ingesteld dat pdf's met Okular moeten worden geopend. Dat heb ik trouwens
nooit, op geen enkele manier, ingesteld.