Re: Scanner aankoop met beleid

On Fri, Mar 20, 2020 at 01:56:06PM +0100, Richard Lucassen wrote:
> [...]

Ja en dat is op meerdere plaatsen gedocumenteerd. Bijvoorbeeld als

    The customer is always right

Over het algemeen is het erg verstandig
om aan de winkelier kenbaar te maken wat je wilt.

> Als je hardware problemen hebt kun je beter je mond houden want dan
> kunnen ze zeggen "het ligt aan Linux" en kunnen ze verder met de koffie.

Koffie die jij betaalt hebt.
Ben daarvan bewust.

En ben bewust van jouw eigen koopkracht.
Besef ook dat jij slechts 1 keer in de zoveel jaar een nieuw scanner koopt.
Nu niet tegen de winkelier zegen dat je Linux gebruikt,
maakt jouw volgende aankoop, over zoveel jaar, onnodig lastig.

Jij bent ook iemand die dit bericht leest.
En jouw volgende aankoop is reeds binnenkort ...

Silence is hard to parse