Let's encrypt rate limits

Hoi,

Ik probeer Jitsi-meet te installeren, echter de configuratie zit daar zo
in elkaar dat het ophalen van het SSL-certificaat mislukte. En omdat ik
het een paar keer probeerde heb ik nu een rate-limit:
-------
An unexpected error occurred:
There were too many requests of a given type :: Error creating new order
:: too many failed authorizations recently: see
https://letsencrypt.org/docs/rate-limits/
-------

Eerder loste ik dat op door een iets ander certificaat aan te vragen
(extra naam). Maar dat lijkt niet meer te werken.

Moet je nu echt een week wachten voordat zoiets voorbij is?

Ik red me hier nu best wel uit met b.v. een ander IP, maar het lijkt me
dat zoiets in een ander geval heel grote problemen kan geven. Wat is
jullie ervaring?