Re: Stamtafel

On 04/01/2020 23:00, Paul van der Vlis wrote:

> Ik post hier ook wel eens enigsinds off-topic items, en daar is over het
> algemeen weinig bezwaar tegen. Ik zie het nut van een extra mailinglist
> niet zo.

Zoals geschreven heb ik er ook geen moeite mee maar dit impliceert niet
dat het dan ook niet bezwaarlijk is.

Het gevaar schuilt er in dat er wel gebruikers zijn die er bezwaar tegen
hebben maar dit niet 1, 2, 3 kenbaar zullen maken.

Zou het namelijk jammer vinden als gebruikers om die redenen de ML zou-
den gaan negeren en misschien zelfs uiteindelijk gaan verlaten.