Re: Off_Topic: Stamtafel [Was: Re: ip / mac / arp probleem]

On Sat, 4 Jan 2020 23:00:46 +0100
Paul van der Vlis <paul@vandervlis.nl> wrote:

> Ik post hier ook wel eens enigsinds off-topic items, en daar is over
> het algemeen weinig bezwaar tegen. Ik zie het nut van een extra
> mailinglist niet zo.

Voor die anderhalve man en een paardenkop die nog op usenet zitten?
Vroeger was OT echt een issue, nu zit je met een paar man in een
nieuwsgroep. Kijk eens naar de ncol.* tree, daar is het nagenoeg stil.
In 1997 of zoiets was ncol zo druk dat het werd opgesplitst in
meerdere groepen en wee je gebeente als je OT postte of je je
schuldig maakte aan bovenkwoten, hel en verdoemenis vielen je
ten deel.

Usenet is anno 2020 per groep al de facto een stamtafel geworden en ik
heb daar helemaal niets tegen, integendeel.

Ff gezocht, maar hij is er nog:

http://www.leerquoten.nl/

Van Erik Hensema, al jaren niets meer van gehoord, zoals zovelen uit
die tijd.

R.

--
richard lucassen