Re: Gezocht: Domain Registar welke *geen* gebruik maakt van Google ((Re-)CAPTCHA) services

Op 01-12-19 om 11:32 schreef mailnx@posteo.org:

> Ziet er niet verkeerd uit alleen al hierom:
>
> http://cli.gandi.net/
Is wellicht een heel prima club, geen idee.

Zelf zit ik bij Opendomainregistry.net, dat is een Nederlandse club.
Domeinen zijn er goedkoop, een .nl domein kost bijvoorbeeld 4,60 incl
BTW. Ze reageren heel snel op vragen via de mail (vaak binnen een half
uur), en ze zijn ook telefonisch te bereiken. En ze hebben veel verstand
van zaken.

Ze hebben naast een webinterface ook een API waarvoor ik een cli-tool
heb laten ontwikkelen. Je kunt daarmee domeinen registreren, maar het
doet bijvoorbeeld ook DNSsec keys uploaden. Uiteraard is dat open
source, ik stuur het je graag.