Re: Monitor - HDMI - docking station - USB-C - laptop

Op 16-10-19 om 11:48 schreef Geert Stappers:

> De laptop zelf heeft inderdaad ook een HDMI uitgang.
> Daar de monitor op aangesloten, maar nog steeds geen beeld.
>
> Naar de computerwinkel gegaan en kabel van Display-Link naar DVI gekocht,

Display-link?  Je bedoeld wellicht DisplayPort.

> (Docking station heeft Display-Link, Monitor heeft ook DVI)
> nu wel beeld.  Dat is waar het echt om ging.

Goed te horen dat het werkt.

Ik weet niet of je monitor ook geluid heeft, volgens mij werkt geluid
niet bij DVI.

> Het plan is om de HDMI-kabel een keertje uit te proberen op andere
> monitor. Om er zo achter te komen of probleem in de kabel zit.

Goed idee. Je kunt ook een andere HDMI kabel proberen. Maar het kan ook
zijn dat de monitor verkeerde info stuurt bij HDMI en de boel daarom mis
gaat. Dat laatste zie ik de laatste tijd niet vaak meer.