Re: Monitor - HDMI - docking station - USB-C - laptop

On Tue, Oct 15, 2019 at 11:40:24PM +0200, Paul van der Vlis wrote:

> Ik zal hieronder afdrukken wat mijn dock zegt (verbonden via connector
> onderop de laptop). Hij zou "connected" moeten zeggen.

> Ja, lijkt me dan logisch.

> Ik zou eerst andere kabels gaan proberen, wellicht kun je ergens wat
> kabels lenen of kopen met recht op teruggave.
> En ik zou een lichte voorkeur hebben aan DisplayPort boven HDMI.
>
> Je zou ook nog een andere monitor kunnen proberen om dingen uit te
> sluiten. Of de monitor rechtstreeks met de laptop verbinden en kijken of
> dat wel gaat.

De laptop zelf heeft inderdaad ook een HDMI uitgang.
Daar de monitor op aangesloten, maar nog steeds geen beeld.

Naar de computerwinkel gegaan en kabel van Display-Link naar DVI gekocht,
(Docking station heeft Display-Link, Monitor heeft ook DVI)
nu wel beeld.  Dat is waar het echt om ging.

Het plan is om de HDMI-kabel een keertje uit te proberen op andere
monitor. Om er zo achter te komen of probleem in de kabel zit.

Leven en laten leven