Re: Twee wrapper2.0 processen nemen erg veel processor

henk van ballegooijen <hlvanballegooijen@xs4all.nl> writes:

> Lijkt me inderdaad niet goed.
> Ik heb hier ook de cpufreq monitor in mijn panel maar die gebruikt
> weinig cpu capaciteit, staat meestal op 0%
> Waarom draaien er eigenlijk twee van die processen, voor iedere virtuele
> desktop één misschien?
> Ik zou beginnen met de monitor voor de processorfrequentie (tijdelijk)
> van het panel te verwijderen.
> Eventueel het pakket xfce4-cpufreq-plugin verwijderen/herinstalleren en
> kijken of dat helpt.

Ik had een SIGTERM naar de processen gestuurd. Er werden toen nieuwe
opgestart. Die gebruikten toen volgens mij tussen de 0.4 en 0.8
procent. (Had ik moeten noteren. :'-( ) En nu staat het tussen de
tussen de 1.2 en 1.8 procent. (Na anderhalf uur.) Morgenvroeg weer
even kijken. Als het dan hoog is je tips uitproberen.

Ik denk dat er twee processen draaien, daar ik CPU Frequncy Monitor
heb lopen en CPU Graph.

--
Cecil Westerhof
Senior Software Engineer