Re: Twee wrapper2.0 processen nemen erg veel processor

Lijkt me inderdaad niet goed.
Ik heb hier ook de cpufreq monitor in mijn panel maar die gebruikt weinig cpu capaciteit, staat meestal op 0% Waarom draaien er eigenlijk twee van die processen, voor iedere virtuele desktop één misschien? Ik zou beginnen met de monitor voor de processorfrequentie (tijdelijk) van het panel te verwijderen. Eventueel het pakket xfce4-cpufreq-plugin verwijderen/herinstalleren en kijken of dat helpt.