Re: Release van Buster helpt Stretch om zeep

Matijs van Zuijlen <matijs@matijs.net> writes:

> Ik ben even de draad kwijt

Begrijpbaar. ;-)

> wie wat heeft aangenomen en wie wat weet, dus
> om even terug te gaan naar de basis:
>
> Belangrijk is hier om te weten dat Stable nu dus gelijk staat aan
> Buster. Dat betekent dat als je Stretch wil houden, je zeker niet
> Stretch door Stable moet vervangen, en juist overal waar Stable staat je
> dit moet vervangen door Stretch.

Dat is wat ik gedaan heb. In apt.conf stond stable, terwijl in
sources.list stretch stond. Ik weet niet hoe dat gebeurd is, maar dat
leverde mijn problemen op. Nadat ik daar ook stretch zette werkte
alles weer.

Ik wacht een twee maanden en ga dan rustig -na goed onderzoek- de
upgrade doen naar Buster.

--
Cecil Westerhof
Senior Software Engineer