Re: Release van Buster helpt Stretch om zeep

Geert Stappers <stappers@stappers.nl> writes:

> We zijn nog bezig met `apt update`, nog niet met `apt upgrade`.
> In andere woorden:
>   We zijn nog geen pakketen op het systeem aan het zetten.

Interessant, maar niet heus. Een 'apt update' is alleen zinvol wanneer
je daarna een 'apt upgrade' doet.

Ik volg het advies gekregen op de Engelstalige nieuwsgroep en wacht
twee maanden met de update. Het enige dat jammer is, is dat ik op de
Python update moet wachten. Maar om nu te zeggen dat dit vreselijk is
…
De aanpassing van apt.conf heeft ervoor gezorgd dat er geen problemen
meer zijn.

--
Cecil Westerhof
Senior Software Engineer