Re: Onbruikbaar installeerscherm

Goed idee. Ik gebruik dit scherm zelden. Ik zal morgen een scherm van mijn desktopcomputer proberen.

Het scherm is overigens met DVI aangesloten. Er zitten alleen digitale video-aansluitingen op het bord.

Excuses voor de drie berichten. Eerdere berichten kwamen niet door.

Uiteraard rapporteer ik terug.