Onbruikbaar installeerscherm

MedeDebianen,

Ik probeer Debian te installeren op mijn nieuwe zuinige moederbordje
van Fujitsu. Ik heb met dd mini.iso op een USB-stick gezet. Als ik het
systeem met deze stick laat opstarten, en voor "install" kies krijg ik
tot mijn stomme verbazing een beeldscherm met bovenin 10 mini
installeerschermpjes (<https://shrl.nl/files/20190707_151720.jpg>,
verouderd certificaat). Dit lijken gewone installeerschermen, maar de
tekst is te klein om te lezen. Wat heb ik nu aan mijn fiets hangen?

Doeg,
Jaap.

NB Op een andere computer werkt de stick uitstekend.

--

Jaap van Wingerde
e-mail: 1234567890@vanwingerde.nl