Re: Release party weekend van zondag 7 7, zaterdag 6 7 in A'dam

On Fri, Jul 05, 2019 at 11:39:47AM +0200, Cecil Westerhof wrote:

> Ik kon eigenlijk niet, maar er is een kans dat ik dingen kan
> verzetten. Wanneer dat mogelijk is ben ik ook van de partij.
>
> Zou wel leuk zijn om hard-core Linux gebruikers te ontmoeten. :-D

En inderdaad zijn gewone Linux enthousiastelingen ook welkom.

Via https://wiki.debian.org/ReleasePartyBuster/Netherlands/Amsterdam
verdere informatie.

Die heel goed weet dat we allemaal als beginner begonnen zijn.
Het is tijd die de doorzetster / doorzetter  maakt.
--
Leven en laten leven