Re: XDM maakt cli-weergave in de war

On 4/10/19 8:09 PM, Geert Stappers wrote:
> On Wed, Apr 10, 2019 at 12:40:48PM +0200, Rutger van Sleen wrote:
*knip*
> [...]

Ik wil graag dat als ik mijn X-sessie start via XDM, dat mijn
cli-weergave er 'normaal' uit ziet.

> lees ik "multi seat" als in https://en.wikipedia.org/wiki/Multiseat_configuration
> Maar of dat de bedoeling is, is me niet duidelijk.

Nee, ik schreef al, zelfde hardware.

1 stoel, 1 toetsenbord, 1 muis, 1 laptop-scherm (bij mijn
desktop-machine wel 2 monitoren). Maar dus wel meerdere
Xserver-instanties, zodat degene die in de stoel zit, gebruik kan maken
van een eigen instantie.

Het is dus *geen* multiseat- situatie.