Re: Libreoffice verzend PDF

Hallo Frank en anderen,

Op 15-03-19 om 22:46 schreef Frank Voncken:

> Hallo Paul,
>
> Ik heb het zojuist even getest: het werkt gewoon bij mij. Uiteraard heb
> ik de nieuwste versie van software-pakketten in Buster (laptop, Gnome-
> omgeving).
Bedankt voor het proberen!

Ik heb het hier op een ander account geprobeerd op dezelfde machine, en
daar functioneert het wel. Het zit hem dus in het account. Ik kom hier
verder wel uit denk ik, waarschijnlijk een kwestie van de libreoffice
configuratie verwijderen...

Groeten,
Paul

https://www.vandervlis.nl/