Airprint

Hallo,

Hebben jullie ervaring met airprint onder Debian stable?

Een klant van me wil printen naar een airprint printer in het lokale
netwerk. Zelf heb ik op het moment geen printer die dit kan.

Als het goed is, is het mogelijk zo te printen zonder dat er een driver
geïnstalleerd hoeft te worden.

Ik heb van iemand gehoord dat hij een airprint printer zag verschijnen
zonder dat hij iets hoefde te doen toen hij in een netwerk kwam met zo'n
printer. Als een melding op zijn desktop.

Als ik me niet vergis moet poort 5353 UDP niet geblokkeerd zijn door een
firewall (Avahi), anders komen meldingen van zo'n printer niet aan.

Iemand meer info?