Re: Npostart werkt niet meer

Op 11-01-19 om 18:36 schreef Paul van der Vlis:
> Hoi,
>
> Sinds kort werkt npostart.nl niet meer met firefox 60.4.0esr. Ik zag dit
> gistervond, wat later functioneerde het weer even. Maar vandaag weer
> niet. Verschillende klanten hebben zich gemeld met hetzelfde probleem.
>
> De reclame doet het, maar daarna blijft hij "rondjes draaien".
>
> Het probleem speelt met zowel Debian9 als met Debian10.
>
> Met Firefox 64 schijnt het wel te werken op Debian9 hoorde ik van
> iemand. Vervelende zaak, ik wil geen Firefox 64 maar firefox-esr!
>
> Widevine 1.4.8.1008 is in gebruik, dat is de laatste.

Enkele noodoplossingen voor TV verslaafden:

Het is inderdaad een optie om Firefox 64 te downloaden van mozilla.org.
Uitpakken en het werkt. Je installeert het dan naast je gewone Firefox,
die je ook nog kunt starten.

Verder is dit een optie: http://www.kijktvonline.nl/
Hier kun je de free-to-air zenders live zien, maar geen uitzending
gemist o.i.d.  Interessant is dat het daar zonder DRM werkt!