Npostart werkt niet meer

Hoi,

Sinds kort werkt npostart.nl niet meer met firefox 60.4.0esr. Ik zag dit
gistervond, wat later functioneerde het weer even. Maar vandaag weer
niet. Verschillende klanten hebben zich gemeld met hetzelfde probleem.

De reclame doet het, maar daarna blijft hij "rondjes draaien".

Het probleem speelt met zowel Debian9 als met Debian10.

Met Firefox 64 schijnt het wel te werken op Debian9 hoorde ik van
iemand. Vervelende zaak, ik wil geen Firefox 64 maar firefox-esr!

Widevine 1.4.8.1008 is in gebruik, dat is de laatste.