Re: snapshot oude firefox.. "Debian CD search engine"

Sorry - vorige antwoord ging per ongelijk alleen naar Paul

On  6 January 2019 13:09 Paul van der Vlis, wrote:

> Misschien herinstalleren, maar zonder netwerkkabel?  Dan kan hij ook
> geen security updates doen.

Ik gebruik hier qemu om een virtuele machine te maken. Ik ben niet zo
thuis in qemu, dus hoe ik daar het netwerk uitzet?

Ik heb net de debian-live-8.7.0 xfce iso binnengehengeld, en die
aangezet met qemu. Daar zit, zo blijkt, een voldoende oude firefox
op. Ik ga nu kijken of ik daar een VM mee kan maken.

--
You have the power to influence all with whom you come in contact.