Re: Cannot deliver message

On Sat, Oct 27, 2018 at 02:38:37PM +0200, Geert Stappers wrote:

> Die "ze" zijn beschreven op https://www.chiark.greenend.org.uk/~sgtatham/bugs.html

Na het lezen van "How to Report Bugs Effectively"
zou in _dit geval_ het een goede stap zijn om
met e-mail headers van de e-mails in kwestie te komen.

> Nope.

En meer moeite:

Nee hoor, ik krijg geen "Cannot deliver message" berichten.
En wegfilteren van foutmeldingen c.q. waarschuwingen van mijn mail server
doe ik ook niet.

Ding wat ik echt probeer te vertellen:

Top om te melden dan er zaken (misschien) misgaan.
Helemaal top is laten merken dat je het opgelost wilt hebben.

Leven en laten leven