Re: Was: In een script kunnen zien dat een package kan worden geupdate

Op 27-10-18 om 13:21 schreef Geert Stappers:

> [...]
> de onderbrekende berichten weergegeven als "Message not available"
>
> Mijn advies om een email programma te gebruiken dat "Reply-To-List"
> heeft. Dus naast "Reply" en "Reply-To-All" nog een derde mogelijkheid.
>
> Bij indrukken van de knop "Reply-To-List" wordt er gekeken
> naar de 'List-Post:' header.
>
> Als die header ontbreekt, dan krijg je er een melding van. Je weet dan dat
> de verzendende partij zijn bericht NIET naar mailinglist heeft gestuurd.
> Dus je hebt met een prive-bericht te maken. Handel daar dan ook naar.

Qua inhoud leek het me niet echt een privé bericht.

En eigenlijk wil ik lijst-discussies graag op de lijst houden. Tenzij
daarvoor goede redenen zijn natuurlijk.

> Succes met het aanleren van default "Reply-To-List" te gebruiken.
Ik heb daar ook moeite mee. Het gaat nog steeds na al die jaren
regelmatig mis.