Re: SSH, debug1: Offering RSA public key: /root/.ssh/id_rsa

Hoi mensen,

Ik heb het probleem nog niet op weten te lossen. Dat wil zeggen de ssh verbinding met deserver.nl
Ik heb wel verbinding kunnen maken met een door mijzelf gemaakte sshserver op poort 2222.
Het foutje dat ik daar had is dat ik de publieke sleutel nog niet aan authorized_keys had toegevoegd.
Daarna kon ik gewoon de verbinding opbouwen.

Probeer ik echter met de internet machine te verbinden dan lukt dit nog steeds niet. Ik heb gevraagd aan
mijn contact persoon van server.nl of het voor hem mogelijk is om mij loggng te geven. Ik ben echter bang
dat hij bij de loggin kan.

Graag ontvang ik een bevestiging retour.

Met vriendelijke groet,

Bas Neve
bastiaanneve@gmail.com
316 14 12 00 71

Op ma 22 okt. 2018 om 22:40 schreef Geert Stappers <stappers@stappers.nl>:
On Mon, Oct 22, 2018 at 09:20:19PM +0200, Paul van der Vlis wrote:

> Heb je het probleem weten op te lossen?

En hoe??

Leven en laten leven