Re: SSH, sshd -d -p 2288

On Mon, Oct 22, 2018 at 05:03:42PM +0200, Bas Neve wrote:
> [...]

Dat is wat er aan server kant klaar gezet wordt.
Dat is ook de plek waar de debug informatie komt.

Dat is wat je dan aan client kant doet.
Je maakt connectie naar de poort waar debug logging aanstaat.

(Verwacht aan client kant overigens gewoon de oorspronkelijke klacht)

> Helaas zie ik geen informatie in de logging waar ik mee verder kom.

En wat staat er dan wel in de logging?

Ik bedoel:
   Het kan wel zijn dat O.P. het niet ziet,
   maar dat is niet hetzelfde als dat er niets te zien is.

Leven en laten leven