Re: Docker

Hoi Cecil,

On Sun, 2018-10-14 at 21:57 +0200, Cecil Westerhof wrote:
> Ik wil met Docker spelen. Het lijkt erop dat dit apart moet worden
> geïnstalleerd. Ik kwam het volgende tegen:
>     https://linuxhint.com/install_docker_debian_9/
>
> Is dit de correcte manier, of kan ik het beter anders doen?

Installeer je docker erbij? Als in op je notebook of zo? Of geheel
nieuw op bijvoorbeeld een dedicated (micro)server voor dat doel?
Helemaal in de cloud is ook een optie, natuurlijk.

En wat wil je er vervolgens mee doen? Hebben we een beter beeld.

Frans van Berckel
Media Engineer / Linux Master
LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/fransvberckel/