Re: Npostart en Chromium

Op 10-09-18 om 10:54 schreef Paul van der Vlis:
Beste mensen,

Nu ik toch met npostart bezig ben (en het verfoeilijke DRM), vraag ik me
af wat de reden is dat het niet werkt onder Chromium.
Ik installeer Chromium altijd standaard, zodat mensen een alternatief
hebben bij problemen.

Werkt het bij jullie?  Bij mij niet. Dezelfde problemen als bij Firefox
een paar dagen geleden. Dus wel reclames (niet altijd), en daarna alleen
een ronddraaiend cirkeltje.

Kennen jullie een andere website waar DRM gebruikt wordt, en werkt het
daar wel misschien?  (Netflix bijvoorbeeld, daar heb ik geen account).

( En nee, ik heb geen DRM-zooi op mijn gewone PC. Maar ik heb wel een
multimedia PC waarop ik het heb. )
Ik heb nu reacties van verschillende mensen die zeggen: Bij mij werkt het, maar ik gebruik een andere Chromium dan die wordt aangeboden bij Debian stable.

Ik zou graag willen horen of het bij anderen werkt met de versie die bij Debian stable komt. Volgens mij werkt het niet.