Re: blank scherm en muisaanwijzer na login

Frank Voncken <frankvoncken@xs4all.nl> writes:

> Dat was een flinke "knock in wood": ik heb het vaker gereboot, het werkt
> niet (ook niet na "ctrl-alt-f1" om terug te gaan naar inlog-scherm
> vanuit het blank scherm).

Ik probeerde ook van alles (daar er een aantal programma's open
stonden, maar de enige mogelijkheid was om naar een tty te gaan met
<Ctrl>+<Alt>+<F1> en daar 'systemctl reboot' te geven na vele andere
dingen te hebben geprobeerd. Tot nu toe heb ik het niet opnieuw gehad.
Het gebeurde wel na een (als ik me goed herinner) redelijk grote
update.

Hopelijk kan iemand een connectie tussen jouw en mijn ervaring leggen
en een Aha-Erlebnis krijgen.

--
Cecil Westerhof
Senior Software Engineer