Re: Npostart werkt weer met Firefox 60ESR

Hoi Paul,

> Probeer misschien eens:
> hamburgermenu | help | herstarten met uitgeschakelde add-ons
> Je komt dan in een safe-mode.
> Je zou verwachten dat DRM dan niet werkt, maar hier werkt het wel.

Helpt niet. De add-ons worden uitgeschakeld, maar de plug-ins niet.
> Probeer misschien eens:
> Open geschiedenis. Klik met je rechtermuisknop op npostart.nl en kies
> "Deze website vergeten". Dat zal eventuele cache verwijderen.
Help niet. De advertenties worden gewoon getoond, zoals de hele tijd
overigens. De uitzending die daarop volgt niet. Dus weer dezelfde
situatie

> Verplaats eventueel je Firefox instellingen om te kijken of het met
> een
> default installatie wel werkt:
> mv ~/.firefox ~/.firefox-backup
> en dan Firefox starten
> Later kun je je config weer terugzetten met:
> dirk@ruijne:~$ ls -a | egrep '^\.f'rm -r ~/.firefox; mv ~/.firefox-
> backup ~/.firefox

Dit levert het volgende op:
dirk@ruijne:~$ mv ~/.firefox ~/.firefox-backup
mv: kan status van '/home/dirk/.firefox' niet opvragen: Bestand of map
bestaat niet

Het bestand of directory .firefox betaat dus niet in ~ bij mij
ls -a | egrep '^\.f' levert niets op.
De .mozilla-directory bestaat wel:
dirk@ruijne:~$ ls -a | egrep '^\.m'
.mono
.mozilla
Bedoel je misschien .mozilla/firefox? Dat bestaat wel.

> Ik heb nu een paar mensen aan de lijn gehad (ook bij KPN), en het
> steeds
> werkend gekregen (behalve bij mensen die nog Jessie draaien, want
> daar
> is nog geen Firefox 60 voor). Het functioneerde soms pas na enig
> gedoe.

Tsja. Het blijft voor mij ook een raadsel waarom bij jou de windevine
plugin geen update heeft gehad en bij mij wel.
Maar misschien ga je daar anders mee om. Ik accepteer blind alle
updates. Ik durf niet anders.

> Groeten,
> Paul

Groeten,