Re: Npostart werkt weer met Firefox 60ESR

Op 08-09-18 om 13:41 schreef Dirk Ruijne:

> ja. Sinds vandaag
> ja. bij Help - Over Mozilla Firefox staat Firefox Quantum 60.2 Oesr(64-
> bits) genoemd.
> Ja. Dat moet. Anders kom je niet verder. Hij vraagt erom, voordat de
> advertenties worden gespeeld, via een pop-up. Dan wordt de plugin
> Widevine Content Decryption Module aan gezet (Altijd activeren).
> Er staat een vinkje bij Voorkeuren - Digital Rights Management: DRM-
> beheerde inhoud afspelen
> Ik gebruik HTTPS Everywhere: uitschakelen helpt niet
> verder Mail envelope: idem
>
> F12 zegt:

> [...]
Probeer misschien eens:
hamburgermenu | help | herstarten met uitgeschakelde add-ons
Je komt dan in een safe-mode.
Je zou verwachten dat DRM dan niet werkt, maar hier werkt het wel.

Probeer misschien eens:
Open geschiedenis. Klik met je rechtermuisknop op npostart.nl en kies
"Deze website vergeten". Dat zal eventuele cache verwijderen.

Verplaats eventueel je Firefox instellingen om te kijken of het met een
default installatie wel werkt:
mv ~/.firefox ~/.firefox-backup
en dan Firefox starten
Later kun je je config weer terugzetten met:
rm -r ~/.firefox; mv ~/.firefox-backup ~/.firefox

Ik heb nu een paar mensen aan de lijn gehad (ook bij KPN), en het steeds
werkend gekregen (behalve bij mensen die nog Jessie draaien, want daar
is nog geen Firefox 60 voor). Het functioneerde soms pas na enig gedoe.