Re: Inloggen op Active directory

De configuratie van de PAM modules verloopt anders dan bij Redhat.
Door de pagina te volgen werd PAM automatisch geconfigureerd.

Het andere issue treed nog steeds op. Bij een poging om het domein te
verlaten word de KDC nie gevonden. Het resultaat is dat de machine niet
meer te zien is in directory. Voor mij is dat voldoende.

Mvgr,
Bas

Graag ontvang ik een bevestiging retour.

Met vriendelijke groet,

Bas Neve
bastiaanneve@gmail.com
316 14 12 00 71