Re: Inloggen op Active directory

Hoi Bas,

On Tue, Aug 28, 2018 at 03:35:20PM +0200, Bas Neve wrote:
> Beste mensen,
>
> Inloggen op een active directory domein vanuit Debian95 lukt niet.

Bij mij wel.

> Voor diverse Unix varianten zijn er tools hiervoor beschikbaar zoals
> auth-config op Redhat, Ubuntu heeft pam-auth-update Suse yast. Een confiuratie
> tool voor Debian heb ik echter nog iet gevonden.

Bij Debian heet dat pam-auth-update, maar dat configureert alleen de
PAM-modules. De rest moet je zelf doen.

> Iemand een idee ?

Niet met de (beperkte) info die je gegeven hebt. Wat heb je geprobeerd?
Wat lukte er niet? Kreeg je foutmeldingen? Zo ja, welke?

Met een vage "het lukt niet" kunnen we je niet helpen...

--
Could you people please use IRC like normal people?!?

  -- Amaya Rodrigo Sastre, trying to quiet down the buzz in the DebConf 2008
     Hacklab