Re: Git-server

On Tue, Jul 17, 2018 at 11:44:39AM +0200, Paul van der Vlis wrote:
> Hoi Heiko en anderen,
>
> Nog even over andere beperkingen van zo'n eenvoudig repository. Stel ik
> clone de code van iemand anders, en breng er wat wijzigingen in aan.
> Maar die ander zit ook niet stil en heeft ondertussen weer andere dingen
> gedaan. Kan hij dan redelijk simpel bij mij alleen een bepaalde commit
> bekijken en downloaden?

Ja.

cd $mijn_checkout
git remote add paul https://<url>
git fetch paul

Nu heb ik al jou commits ook in mijn lokale repository zitten, en kan
ik gewoon "git merge paul/master" of "git cherry-pick <commit van paul>"
of iets dergelijks doen.

(dit was één van de basisvereisten van git...)

--
Could you people please use IRC like normal people?!?

  -- Amaya Rodrigo Sastre, trying to quiet down the buzz in the DebConf 2008
     Hacklab