Re: Websites die niet werken met Firefox-esr

On 10-02-18 16:36, Paul van der Vlis wrote:
Hoi Luuk en anderen,

Op 10-02-18 om 14:30 schreef Luuk:

Of ligt het aan mixed-content?
(zie:
https://developer.mozilla.org/en-US/docs/Web/Security/Mixed_content/How_to_fix_website_with_mixed_content
)

Dat mixed-content verhaal speel ook bij groeneavonturen.nl ....
Mixed content heeft met https te maken, en alle genoemde websites zijn
http. Tenzij iets op de achtergrond ons naar https wil leiden.
Maar ik kan me niet voorstellen dat mixed content een timeout geeft.

In the source van die pagina (http://fenicks.nl/) zie ik, een verwijzing naar HTTPS :
<script type="text/_javascript_">
			window._wpemojiSettings = {"baseUrl":"https:\/\/s.w.org\/images\/core\/emoji\/2.3\/72x72\/","ext":".png","s

Ik kan even niet inschatten of dit de exacte oorzaak is van het probleem dat deze pagina niet getoond word,

De (of een) oplossing is:

Voeg in het 'about:config' scherm de preference 'general.useragent.override' toe met de waarde 'Mozilla 5.0'
(zie: https://www.howtogeek.com/113439/how-to-change-your-browsers-user-agent-without-installing-any-extensions/ )

hierna lijken de genoemde pagina's te laden, of alles werkt, mag je zelf (laten) testen  ...