Re: Mijndomein Websites die niet werken met Firefox-esr

On Mon, Feb 12, 2018 at 03:12:14PM +0100, mj wrote:

> Wat verbijsterend! En dat beslist die hoster dus gewoon voor je.
>
> Ik zou alles bij mijndomein.nl weghalen.

Door nog klant te blijven is het makkelijker om met ze praten.

Je kunt dan om uitleg vragen. _Waarom geen_ HTTP melding?
Dus dat je als klant niet meer gestraft wilt worden
met het wachten op TCP/IP time-out foutmeldingen.

En vragen naar statestiek en grafieken over blokkades die zij nodig achten.

Leven en laten leven