Re: Mijndomein Websites die niet werken met Firefox-esr

Dit verhaal komt mij bekend voor, was er een jaartje terug ook niet zoiets aan de hand met een hoster... Ik zou het op moeten zoeken.
Schandalig, net als Tweakers.net die hele IP ranges van colo's blokkeert omdat er veel rommel vandaan komt.
Gr. Mart