Re: Websites die niet werken met Firefox-esr

On 09-02-18 16:20, Paul van der Vlis wrote:
> Hoi,
>
> Hieronder twee Wordpress websites die niet werken met Firefox-ESR:
> http://www.fenicks.nl/
> http://www.groeneavonturen.nl/
>
> Met Chromium werkt het gewoon, en ik hoor ook met de gewone Firefox.
>
> Iemand een idee wat er aan de hand is?
>
> Dit is de melding die ik krijg na een lange timeout:
> ------------
> De verbinding werd geherinitialiseerd
>
> De verbinding met de server werd geherinitialiseerd tijdens het laden
> van de pagina.
>
>     Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast.
> [...]

Dit verschijnsel zie ik alleen maar als ik naar httpS://www.fenicks.nl ga,
een bezoekje aan http://www.fenicks.nl via Firefox 85.0.2 werkt hier
gewoon OK
(zelfde geld voor http://www.groeneavonturen.nl/)

bovenstaande is op Windows 10

Op OpenSUSE 42.2, met versie 52.6.0, gaat het ook fout ....

Mijn conclusie, oude browser?

Of ligt het aan mixed-content?
(zie:
https://developer.mozilla.org/en-US/docs/Web/Security/Mixed_content/How_to_fix_website_with_mixed_content
)

Dat mixed-content verhaal speel ook bij groeneavonturen.nl ....