Re: Debian webhosting panel

Hoi Paul,

On Mon, 2018-02-05 at 14:43 +0100, Paul van der Vlis wrote:
> Hoi Frans,

> Er zit er geen enkele in Debian, jammer genoeg. Maar kijk eens naar
> ISPconfig: https://www.ispconfig.org/

Dank je wel. Ik ga het gewoon proberen. Er is zelfs een Stretch repo.

https://ncomputers.org/debian

> Er zijn er tientallen, de meeste werken ook met Debian omdat het als
> platform veel gebruikt wordt.

Ik zag eerst op Github, heel weinig commits. Ik dacht, op sterven na
dood. Maar bij hun zelf, staat het er veel beter voor.

https://git.ispconfig.org/ispconfig/ispconfig3/commits/master

> Ja vele. Veel meer dan voor Red Hat.

In Nederland?

> Waar?  Ik bied b.v. colocatie in Groningen.

Leuk, stuur 'of list' even het hoe en wat.

Frans van Berckel

Media Engineer / Linux Master
LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/fransvberckel/