Debian webhosting panel

Wie weet een webhosting panel, welke lekker integreert met Debian? Lees
voor services als mail, websites, dns en aanverwante zaken.

En als het even kan goed onderhouden. Dat je security technisch ook
goed zit. Ik zag dat er voor Red Hat tientalen zijn.

Zouden er hosting partijen zijn, die voor Debian gaan?

En als iemand tips heeft voor een colo? Ik heb reeds een Dell PowerEdge
SC 1435 staan. Eens kijken of ik die up & running kan krijgen.

--
Frans van Berckel
Media Engineer / Linux Master