Re: Debian installer over ttyS0, tty wissel

On Sun, Nov 26, 2017 at 11:55:55AM +0100, Frans van Berckel wrote:

> Helder.

> Leuk, je daagt me uit. Het is tty, dus we gaan tekenen met ASCII

} tekening nu op https://lists.debian.org/debian-user-dutch/2017/11/msg00018.html

Ja, er staat dus 'Bij installer staat 1, bij shell 2 & 3, en bij log 4.'

Mij staat vaag iets bij dat ooit iemand  GNU screen in  d-i  wilde.
Met een websearch vindt ik dat niet terug.
Hier geen testopstelling voor een serial install.

Ding wat ik zou proberen zijn  'GNU screen toetscombinaties'.

   Control-A  2
   Control-A  3
   Control-A  4
   Control-A  1

   Control-A  n
   Control-A  n
   Control-A  n
   Control-A  n

   Control-A  p
   Control-A  p
   Control-A  p
   Control-A  p

> Dat besef is er nu, bij deze.

Los van het feit of (een recente) debian-installer het wel of niet kan,
heb je de install die je wil kunnen uitvoeren?

Dezelfde vraag anders:
Debian-installer was gestart met /dev/ttyS0 als tty.
Is die installatie gelukt??

Leven en laten leven