Re: KDE startup instabiel in debian 9.2

Jeroen Mathon:
> Ik raad zelf de KDE live image aan, die komt met een hoop extra
> configuraties waardoor die optimaal werkt.
>
> Had zelf ook problemen met de Minimale installatie.

Met de door mij genoemde simpele methode om alles wat ontbreekt, alsnog toe
te voegen, draait KDE nu probleemloos op Stretch.
Geen idee wat je met die 'extra configuraties' bedoelt. Ik heb het complete
KDE met alle mogelijke configuraties.

KDE vind ik trouwens leuk om er ook bij te hebben, maar voor het meeste
werk vind ik Openbox of WindowMaker toch wel erg handig.