Re: fontconfig in stable en testing

lnx schreef:
> De versie van bijv. xorg-xserver zijn voor Stable en Testing in ieder
> geval niet hetzelfde en mogelijk dat het daar aan ligt.

xserver-xorg heeft in stable en testing dezelfde versie 1.7.7+19.
Er zijn veel pakketten met 'xserver-xorg' in de naam, ook met dezelfde
versie.
Alleen xserver-xorg-core heeft in stable versie 2:1.19.2-1+deb9u1 en in
testing 2:1.19.3-2.
https://packages.debian.org/search?keywords=xserver-xorg&searchon=names&suite=all&section=all

Het lijkt me wat griezelig om die te downgraden. Als dat maar goed
gaat, denk ik dan.

Maar goed, zo'n groot probleem is dit nou ook weer niet. Ik zit nu
maar in stable.